зерек бала каз
Мағжан Жұмабаев атындағы ЖОББМ-бұл дәстүрге бай көпжылдық тарих, барлық жаңалықтарға қызығушылық және өткеннің жетістіктеріне құрметпен қарау; талантты кәсіпқойлар, оптимистер мен патриоттар ұжымы, мұнда еңбекті жоғары ұйымдастыру ғана емес, сонымен қатар біздің оқушыларымызды жетілдіру мен өзін-өзі жүзеге асыруға қамқорлық жасау да бірінші орында тұр. Мектептің миссиясы-рухани-адамгершілік тұлғаны қалыптастыру мектебі. Білім берудің мәнін біз қалай түсінеміз:
қоршаған әлемді тануды және қайта құруды ұйымдастыру бойынша оқу, өмірлік, жеке және ұжымдық міндеттерді шешуді көздейтін заманауи білім беру; оның мақсаты-әмбебап дағдыларды игеру;
тиімді мектеп-бұл әр оқушы өзінің әлеуетін ашып, айтарлықтай нәтижелерге қол жеткізетін мектеп;
білім беру сапасы-білім беру процесінің әрбір мүшесінің дамуын ынталандыруға ықпал ететін жайлы, толерантты орта.
Білім беру мекемесі қызметінің тиімділігінің маңызды көрсеткіші мұғалімдердің білім деңгейі болып табылады. Жоғары білімі бар мұғалімдердің үлесі соңғы жылдары 96% - дан төмен болған жоқ.
Айта кету керек, мектептің барлық педагогикалық ұжымы 100% педагогикалық білімге ие, оның ішінде бастауыш сыныптарда жоғары білімі бар мұғалімдердің 100%, 5-9 сыныптарда – 95% және 10-11 сыныптарда – жоғары білімі бар мұғалімдердің 100%. Бос жұмыс орындары жоқ, барлық пәндер оқытылады, барлық педагог қызметкерлердің білімі атқаратын лауазымына сәйкес келеді.
Жоғары және бірінші санатты мұғалімдердің, педагог-зерттеушілердің және педагог-сарапшылардың үлесі 52% -құрайды.
Педагогикалық өтілі бойынша мектептің педагогикалық ұжымының құрамына мониторингтік талдау көрсеткендей, 20 жылдан астам жұмыс өтілі бар мұғалімдер (16 мұғалім) басым. Мектепте педагогикалық құрамның сандық және сапалық көрсеткіштерін жақсарту үрдісі және мектеп педагогтарының біліктілік деңгейінде нығая түсуде. Мұғалімдердің біліктілік санатын арттыру оқу-тәрбие процесінің сапасын арттыруға ықпал ететін негізгі шарт болып табылады.
Мектеп бітіруші сынып оқушыларының (4-ші, 9-шы, 11-ші) барлық пәндер бойынша жеткілікті дайындық деңгейі бар, бұл білім алушылардың үлгерімі мен білім сапасының мониторингімен куәландырылады.
Тәрбие жұмысы қызметтің басым бағыттары бойынша жүзеге асырылады:
- қазақстандық патриотизм мен азаматтыққа тәрбиелеу, құқықтық тәрбие беру;
- рухани-адамгершілік тәрбие;
- ұлттық тәрбие;
- отбасылық тәрбие;
- еңбек, экономикалық және экологиялық тәрбие;
- көпмәдениетті және көркем-эстетикалық тәрбие;
- зияткерлік тәрбие, ақпараттық мәдениетті тәрбиелеу;
- дене тәрбиесі, салауатты өмір салты.
Мектеп 3 қабатты типтік ғимаратта орналасқан (1972 жылы салынған). Жобалық қуаты-820.Мектепте 27 оқу кабинеті бар.
Мектептің санитарлық-гигиеналық жағдайы санитарлық нормалар мен ережелерге сәйкес келеді.
Біздің мектептің оқушылары мен педагогтары түрлі халықаралық, республикалық, облыстық және аудандық конкурстар мен олимпиадалардың белсенді қатысушылары, жүлдегерлері мен жеңімпаздары болып табылады.