kozyketkensosh1
kozyketkensosh2

Сайт бойынша іздеу


Сайт статистикасы

Бүгін67
Кеше158
Апта372
Ай372
Барлық күндері111814

Қауырт желісі

liniya

 

 

 

Областной кризисный центр РК
г. Павлодар, ул. Ломова, д. 47/1
Тел.: 34-13-13
Телефон доверия: 88000803434
pvl.help-center@yandex.kz

 

100 logo kz

 

114

"Оратор" дебат клубы

Кез-келген оқушы дауласуды ұнатады. Бірақ бәрі бірдей дұрыс дәлелдерді қалай таңдауға, сыни ойлауға, өз позициясын қорғауға, қарсыласын естуге, қателікті мойындауға батылдық танытып, эмоцияларын басқара алмайды. Мұны тәжірибесіз үйрену мүмкін емес. Тек жеке тәжірибе оқушыға пікірталасқа қажетті дағдыларды беріп, өзіне деген сенімділікті арттыруға көмектеседі. Мектептегі нақты қақтығыстарда емес, ескі зияткерлік ойын – пікірталастарда тәжірибе жинақтаған дұрыс. Бүгінгі таңда бұл оқу әдісі көптеген мектептер мен университеттерде белсенді қолданылады.
Біздің мектепте осы оқу жылынан бастап "Оратор" дебат клубы жұмыс істейді .
1. Пікірсайыс деген не екенін түсінейік
Алдымен пікірталас-бұл интеллектуалды ойын. Егер біз формальды түрде қарастыратын болсақ: пікірталас – бұл белгіленген ережелер бойынша талқылаудың ерекше түрі. Бұл үшінші тарапты (көрермендер, төрешілер және т.б.) сендіру мақсатында қарама-қарсы көзқарастарды ұсына отырып, тараптар бір-бірімен өзара әрекеттесетін дау-дамайды жүргізудің белгілі бір әдісі.
Пікірталас тақырыптан басталады. Тақырып-пікірталас үшін негіз болатын даулы пікір. Тақырып өзекті болуы керек, маңызды мәселелерді қозғауы керек және дау-дамайға қолайлы болуы керек, яғни балама нұсқалары болуы керек. "Жақсы болғаннан гөрі ақылды Болған жақсы", "ұялы телефондардың адам өміріндегі рөлі "және" қарсы "тақырыптарының бірнеше мысалдары келтірілген
Ойын екі команда арасында реттелетін пікірталас түрінде өтеді. Бұл тақырыптың дұрыс екенін дәлелдейтін бекіту тобы (немесе үкімет тобы) және теріске шығару тобы (немесе оппозиция тобы), оның міндеті керісінше дәлелдеу.
Төрешілер мен көрермендерді олардың дұрыстығына сендіру үшін әр команда алдын-ала дәлелдер дайындаумен айналысады. Өз ұстанымын растайтын ең маңызды және маңызды дәлелдер. Бастапқы кезеңде команда дәлелдер үшін негіз болатын ең күшті идеяларды таңдайды, содан кейін растайтын фактілерді іздейді.
Пікірсайыс жалпы мәдени көзқарас пен зияткерлік қабілеттердің дамуына үлкен үлес қосады. Өйткені, белгілі бір тақырып бойынша сенімді түрде талқылау үшін оны оқып, қосымша ақпарат тауып, жаңа нәрсе үйрену керек. Міне, ол оқуға, білімге және өзін-өзі дамытуға деген ынтаны қалыптастырудың кілті.
Жеке жолда, әрине, мен пікірталастың басқа адамға саналы, құрметпен және мейірімді қарым-қатынасты қалыптастыруға әсерін атап өткім келеді. Басқалардың пікіріне, дүниетанымына, мәдениетіне, азаматтық ұстанымына және құндылықтарына төзімділік.
Сондай-ақ, пікірталастың маңызды құрамдас бөлігі-топтық жұмыс. Өйткені, ойыншылар ойнайды, бірақ команда жеңеді. Пікірталас күшті командалық факторға айналады.
Мүмкін, пікірталастың негізі-сөйлеу қабілеті. Көпшілік алдында сөйлеу қабілеті, шешендік қабілеті. Біз балаларды сөйлеуге үйретеміз. Сауатты сөйлеу, сенімді сөйлеу, сенімді сөйлеу. Кез-келген жағдайда, кез-келген тақырыпта. Бұл технология біздің жұмысымызға керемет қызықты тәжірибе әкелетініне сенімдімін, ол нәтижелермен және пайдаланудың тиімділігімен расталады.